Minggu, 15 November 2009

Pengalaman Juli 2006

09 Juli 2006

Malam itu kami berkumpul di rumah pak Sumeri bersama pak Pudjono dan ngobrol segala macam. Pak Mardayat, pak Saan, pak Yohanes, pak Abraham dan pak Siahaan. Kebetulan malam itu akan berlangsung final sepak bola antara Itali lawan Perancis. Pada saat hampir tengah malam, berkisar pukul 23.30 Tuhan Yesus berkenan hadir di tengah-tengah kami.
“Pak mardayat matura dhisik. ..... ..... . Sedhelok, Aku njaluk kursi dhisik.”
“Ya bener, Bundamu thok sing ana karo Aku sing disalib. Yohanes padha karo kowe sing pengecut. Yohanes uwong sing pinter nulis ning ora pitaya. (yang kelihatan oleh pak Pudjono Bunda Maria berlutut di sebelah kanan salib)”

“Bengi iki mung wong telu wae sing takon. Sing nulis ya kancamu dhewe, sing seneng ngothak-athik, sing ora ngimani, sing teledhor. Kowe aja melu-melu (berkaitan dengan buku Da Vinci Code). Ndadekna awakmu kuwat amarga saka tulisan kuwi. Aku tetep ora duwe sedulur tunggal bapa lan ibu, kang ontang-anting. Sing ngerti Gusti dhewe. Aja koq takokake terus. Sing penting yakin.”

“Sapa sing wani lungguh kene, tak suwuk gen bisa wicara, kaya gek Roh Kudus makarya ndhisik kae. (Pak Pudjono meminta pak Mardayat yang duduk di kursi). Wis, Roh Kudus wis mlebu, ndang ndongenga, kaya zaman para rasul. Diwiwiti kaya rikala Roh Kudus turun menyang para rasul.”

“Pak Abraham arep takon apa? Mumpung Aku isih ana kene. Istilah kemelekatan iku kleru, kudune diwalik. Mula diwalik kelekakan, kelekakan iku kudu nempel ana njero atimu sing ora bisa diudhari. Dadi sejatine lekak kuwi wis ana tandha-tandha, surya sing nempel ana awakmu. Dadi sing dikersakake dadia sinar kang migunani. Sing tak pikir ana kene sing berhubungan karo rohani, dudu babagan pangan utawa duniawi.”

Pertanyaan yang berhubungan dengan saat kapan Tuhan Yesus berkarya, dijawab :” Antara 12 tekan 33 tahun tetep wae Aku ngajar, ning ora tau dicatet. Sing dicatet kuwi mung sing penting-penting. Mula Aku wani ngajar sing uwis ahli agama. Karya lan makarya iku sing penting sabar. Anggepen kaya bapak mulang anak, sabar ora tau ngeleh-elehke. Wektu kuwi sing tak wulang angel ditampa. Kena apa Gusti manjalma, saka swarga wae bisa, kena apa ndadak manjalma. Wong Aku wis manjalma wae tetep ora dipercaya, apa maneh mung crita. Dadi Gusti Allah iku ana tenan lan manjalma ning malah dikuya-kuya. Dadi durung tekan piwulang bab katresnan, mula diwiwiti golek keabsahan.”

Jawaban bab Kejawen :”Ajaran Kejawen umume ana wetan. Biasane diothak-athik nganggo batin, ora nganggo nalar. Dadi Kejawen kuwi pengertian kang langgeng, yen Gusti Allah kuwi ana. Ana ing atine dhewe-dhewe. Angger-angger Kejawen kang kanggo pathokan yakuwi kabecikan, meh padha karo kowe, katresnan. Katresnan ana sifat mranani, yen kabecikan mung sepintas.”

“Pak Abraham ndang gek cak-cek, wong Aku ora tau duka. Mbok menawa bisa kanggo sangu urip.”

“Kowe kabeh mung arep tak paringi sandhal. Sandhal iku karep kanggo urip sing sederhana. Nyontoa para rasul, kathok siji klambi siji. Sandhalan wae bisa mulang tekan kana-kana. Sing penting kuwi gaweane mrantasi, gaweane wani, dudu agemane.”

“Doa (Bapa kami) sing ana Kitab Suci kuwi uwis dipaku, uwis becik. Donga Bapa kami kuwi isih adoh saka jangkauanmu. Kudu bisa donga nganggo ati. Tugasmu dadi muride Gusti Yesus kuwi apa? Ora diomongake wae Aku wis ngerti.”

Berkaitan dengan orang yang meninggal :“Donga ngrukti laya kuwi sapisan nyuwun ngapura kabeh dosane; kang kapindho lewat Bunda Maria. Becike ora langsung. ..... ..... . Kasih iku lewat ibu, biarlah ibu yang menyampaikan. Saudaraku, pergilah dengan damai karena aku menyertaimu dan kasih Tuhan Yesus bersamamu. Yen bisa ana bathuke diunyer-unyer (seperti membuat tanda alib kecil di dahi).”

Untuk non Katolik yang meninggal :”Sing penting kowe kudu wani mengungkapkan yen kowe percaya yen dongamu menyelamatkan. Nek ora oleh ya mundura. Nek ora nganggo konjuk ora susah ndongakake. Yen ketemu ana dalan ora perlu donga. Lha yen ngeterake tekan makam perlu ndongakake. Yen bisa melu ngangkat lan nyemplungake nganggo donga mau. Sebab ora ana katresnan sing luwih gedhe sing bisa mengampuni lan menerima, kejaba Gustimu. Dadi iku wis umum lan ora kleru. Ana kene kowe rak sumelang yen kleru ta?”

“Donga ketemu lelembut? Kena apa kudu mangkono? Cukup Muga-muga adoh nir sambekala ngono wae wis ora wani nyedhak.”

“Lha yen kesurupan roh ya digrujug banyu suci, banyu sing diberkati.”

“Wewarah sing mudhun saka swarga ora gampang, ning ya ora angel. Mula dadia pangambege (?) atimu yen pangeram-eram kaya zaman semana”

“Sumerep kuwi diwiwiti saka pangandel. Banjur bisa nglenggahake Gusti ana ngarepmu. Junjungen patunge Gusti ana ngarepmu, terus gambarna yen mberkati piye, yen omong-omongan piye. Suwe-suwe rak katon.

Kami istirahat sebentar, sebagian melihat final sepak bola dan aku bersama pak Pudjono masih ngobrol. Pak Pudjono memberi tahu bahwa sejak sore sudah ada simbol pakaian jas abu-abu seperti pakaian dinas. Seingatku warna itu lebih sering dipakai orang Itali dibanding orang Perancis yang lebih ke warna biru. Sesaat berkumpul bersama, pak Pudjono memberi isyarat huruf I dan P, mana yang dipilih, terus dikatakan bahwa huruf I ada benderanya. Dan akhirnya yang menang memang Itali.

Setelah berkumpul lagi, Tuhan Yesus seperti berpakaian model Arab memakai kafieh penutup kepala. Tuhan Yesus seperti mengucapkan salam perpisahan :”Uwis esuk ndhak adhem. Iki rak pakaian adat ana kana. Aku mung ninggalake ayem tentrem kanggo kowe kabeh.” Kami mengucapkan terima kasih atas segala wejangan yang telah diberikan kepada kami semua.


10 Juli 2006

Malam itu aku dan pak Sumeri berkumpul kembali di rumah pak Pudjono. Simbol yang dilihat pak Pudjono pertama kali adalah kaca mata; kemudian model gelas ukur, setelah itu gajah. Selanjutnya terlihat Alkitab dan ada suara agar membuka Kitab Wahyu. Aku bertanya tentang arti angka 666 yang tertulis di Kitab Wahyu, dan suara yang didengar pak Pudjono :
“Angka 666 kuwi nganti saprene durung dipecahake. Angka kuwi angka nyata, angka pemberkatan kekuatan saka ngarep. Dilakukan manusia. Pemberkatan kang kenceng, mula ana kono kuwi kudu akeh uwong sing diberkati gen kenceng. Ya kuwi sing jenenge sungsang sumurup. Sing gampang, bisa ndadekake senjata makan tuan. Sangsaya dimusuhi sangsaya kuat. Sangsaya ontran-ontran sangsaya ampuh. Misale wektu pas Rebo Awu, awu diglindingi ben kuwat, ora kena godaan. Coba mbok jlentrehake dhewe.”

“Kitab Wahyu dipecah-pecah dadi ontran-ontran, dibelah-belah, pungkasane timbul bibit sawiji. Yen ora ana ontran-ontran ora ana sing diutus, mula ana bibit sawiji sing dadi pemimpin. Nek kanggo bangsamu bibit sawiji uwis mijil, uwis dadi. Saka Rusia Timur uwis lengser, lan saiki ana Asia Tengah. Saiki uwonge lagi tapa. (gambaran yang dilihat pak Pudjono orang bertapa bisa menari, kelihatan seperti belalai gajah atau tanduk kwangwung hama kelapa, tanpa baju, tetapi koq dapat menghadap ke empat penjuru, agak aneh. Apakah yang disebut catur tunggal?). Dongak-dongakna gen dadi ratu adil kang bener-bener suci, bener-bener apik, uwong kang pidheksa, kang kasinungan Roh Suci. Mengko rak menangi, rak krungu. Jenenge Dewa Fajar Baru, dudu jenenge manungsa ning jeneng sabda. Dadi ratu sing ora duwe omah ora duwe bojo ora duwe tetumpakan. Minimal belahan bumi timur dhisik sing bakal menyatu.”

Kami agak bingung dengan gambaran yang muncul tersebut. Gambaran Kalimantan (atau Sulawesi?) kelihatan hitam. “Umume ireng iku elek.” Setelah itu ada simbol seorang dokter wanita. “Wanita iku ribet ning telaten. Umume kelestarian, kesetiaan disimbulake wong wedok. Simbul lanang ana sifat kodone. Ana kene uwonge dudu pulaune.”

Setelah itu pak Pudjono melihat seperti gambaran lelaki seperti Tuhan Yesus tetapi memakai topi pandan. “Kuwi kupluk adat setempat. Saiki ana kana lagi akeh pemimpin lokal dudu pemimpin bangsa. Aku pemimpin saka golongan putih. Sesuk sing menang golonganku. Ya uwis, entenana wae.”

Kemudian ada simbol seperti kendang. “Kendhang ana kene tegese ana sing nanggap, ana sing nyewa. Ya bangsane dhewe. Sing perang ya bangsamu dhewe, padha rebutan pangeran, entek-entekane ya rebutan bumi.”

Kemudian pak Pudjono dan pak Sumeri seperti merasakan ada hawa jahat. Mereka merasa merinding yang tidak jelas asal usulnya. Yang terlihat setelah itu seperti seorang lelaki memaki peci, datang-datang terus menyembah dan duduk bersila. Oleh pak Pudjono disuruh pindah dulu di dekat pintu, karena kami sedang berkomunikasi dengan yang lain.
“1440 tegese 90 dina. Israel dipersatukan dalam waktu 90 hari(?)”

Aku meminta pak Pudjono agar orang berpeci tadi ditanya keperluannya, dan apa yang dapat kita bantu. Dia mengaku bernama mbah Sudi dari Panaraga daerah Kampung Sugih (?). Dia meninggal berkisar tujuh tahun lalu dan sedang mencari jalan terang (dalan padhang). Dia menginap sementara ini di mesjid di selatan rumah pak Pudjono. Dia melihat kami yang sedang berkumpul dan ikut mendengarkan, jangan-jangan ...... . Kami katakan bahwa kami hanya bisa membantu hanya dengan doa kepada Tuhan, dan dia terima dengan senang hati. Setelah kami doakan, mbah Sudi mengucapkan terima kasih dan akan berjalan menaiki seperti bukit bertangga dan akan menunggu di sana. Aku menyela sedikit apakah masih ada orang lain yang mbah Sudi temui untuk didoakan sekalian. Mbah Sudi membawa anak kecil bernama Sentot yang sudah meninggal enambelas tahun lalu. Kami berdoa kembali untuk Sentot, dan setelah itu mereka berdua menaiki bukit bertangga yang kelihatan indah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Jagalah kesantunan dalam berkomunikasi, walaupun diselimuti kemarahan, kejengkelan, tidak puas dan sejenisnya.