Selasa, 17 November 2009

Pengalaman Maret 2008

3 Maret 2008
Malam itu di rumah pak Sumeri yang datang untuk ikut doa syukuran cukup banyak. Selain keluarga Durpa juga umat lngkungan lain ikut berkumpul. Kata pembuka disampaikan oleh pak Mardayat sekitar pukul 19.00 dan aku diminta untuk menjelaskan maksud dan pesan-pesan penting yang perlu disampaikan kepada seluruh yang hadir, yang berhubungan dengan Durpa dan wiyosan Dalem Gusti. Selanjutnya kami teruskan dengan mendaraskan doa Rosario. Pada saat doa tersebut, yang dilihat pak Pudjono adalah seorang pastur memakai jubah bersingel. Dia mengaku bernama Rama F.X. Sutadi dari Blora dan menemani kami berdoa.

Setelah beramah tamah sementara waktu, beberapa warga pamitan pulang duluan, yang lainnya berkumpul bersama. Sesaat kemudian dalam pandangan pak Pudjono ada yang hadir berbentuk harimau kuning. Oleh pak Pudjono dicoba untuk dipersilahkan pergi tetapi tidak mau pergi malah diam di tempat. Dia mengaku bernama Ki Widang Wicara. :”Aku uwis krungu yen ing kene ana kumpulan. Aku saka Sangkal Putung. Biasane aku ngurusi yen ana sripah. Aku diutus Gusti kon dhampingi kowe. Aja wedi yen rupaku liya. Sangkal Putung iku tegese Sangkakala Pitutur. Lha yen Sembodro macan kopek kuwi rak urusane Nyi Rara Kidul, aja ngurus kuwi. Aku urip ing jaman ora enak, jaman ora teges durung kenal jaman. Jenenge kala, Kala Fitri (Kitri?) sing ateges kudus, apik, becik. Mahkuthaku mahkutha Bala Rama kang tegese aditya, setya tuhu, yakuwi setya marang kang murbeng dumadi. Aku uwis wiwit wingi didhawuhi Gusti yen ana kene ana syukuran, pahargyan kanggo memule wiyosan Dalem. Bengi iki sing mulang aku dhewe.”

“Aku ora duwe makam. Aku kon tunggu ana kana. Kabeh rak uwis duwe jatah dhew-dhewe, gen sing golek dalan padhang bisa lulur.”

Sesaat kemudian berkisar pukul 22.15 pak Pudjono mengajak kami semua berdiri untuk menyambut Tuhan Yesus yang hadir. Kemudian dari pak Pudjono, pak Abraham, pak Weking, pak Mardayat matur satu persatu. Sesampai ke pak Slamet, yang bersangkutan diminta berdiri dan menutup telinga untuk dibisiki Tuhan sendiri. Kemudian pak Slamet diminta untuk nyandra atau menilai kami satu persatu. Sesampai giliran pak Yohanes, pak Yohanes diminta untuk memimpin doa. Selesai doa sepertinya Tuhan Yesus melalui pak Pudjono mengajak berhenti atau istirahat. Dan beberapa orang lagi pamitan pulang.

Beberapa saat kemudian pak Pudjono bertanya tentang kumpulan tulisan komunikasi rohani ini akan disharingkan ke paguyuban di Yogyakarta apakah direstui. Tuhan menjawab :”Nek anggepmu bener lakonana. Mengko rak manut. Gusti kang ngatur. Ya tak pengestoni, mesthine bisa.”

Ki Widang Wicara tetap tinggal bersama kami menemani :”Ben, aku ana kene nganti mengko.” Tuhan Yesus berkata :”Tugase ya nggawe slamet sing padha teka marang dheweke.”

Pak Sumeri bertanya tentang pertemuan Maria Magdalena dengan Tuhan Yesus yang tidak mau disentuh sewaktu bangkit dari kubur. Jawaban Tuhan Yesus kurang lebih :”Crita kuwi ana. Aku kang suci ora pareng dikotori. Dadi wektu kuwi Gusti kang kudus ora bisa dicekel dening manungsa. Dadi ora pareng amarga sing kuwasa. Roh sing kudus ora pareng disentuh, nanging bisa manjing. Sing beda suasanane, wektu kuwi suasana alam kadonyan. Umpama wektu kuwi suasana roh, Maria Magdalena lan Maria ...... tak parengake njamah.”

Sewaktu kami bertanya saat di Pasirimpun mengapa aku berrangkulan dengan pak Mardayat yang sedang “dipinjam” Roh Kudus dan dijawab :”Wektu kuwi apa kowe kepengin njamah? Dadi kowe rak ora kepengin njamah ta? Ana kono sing muncul raketing ati. Bersentuhan hati dudu bersentuhan phisik.”

Mungkin kita semua agak bingung dan pak Pudjono bertanya kepada pak Abraham dan aku untuk menjelaskan kata-kata Tuhan. Aku mencoba menjelaskan dengan pertanyaan, bagaimana pendapat orang lain melihat kita yang “ngobrol” dengan Tuhan atau yang kudus, kok begitu santai. Ada yang merokok, ada yang tiduran ada yang minum, ada yang tertawa dan sebagainya. Bisakah orang ngobrol dengan Tuhan sewaktu sedang sakit perut ingin buang hajat besar dan susah keluar?

Pertanyaan sekiranya Tuhan Yesus hadir dalam wujud sesungguhnya dan dijawab :”Nek Gustimu rawuh wujud uwong, kowe malah ora percaya. Kowe bisa salaman, bisa gujengan. Iku diwastani isih kadonyan. Bacaan kuwi mau, kowe kudu bisa mbayangake suasana duniawi rikala semana. Kowe mung butuh bukti. Yen suasana rohani kowe kudu bisa mbayangake Gusti kondur menyang swarga, merga papane ora donya maneh.”

Pertanyaan saat ini suasana duniawi atau rohani, dan dijawab :”Yen kowe nganggep Gusti karo kowe ora ana bedane, kuwi suasana surgawi. Lha yen kowe nganggep Gusti rawuh ing ngarcapada terus kowe sowan, iku rak suasana duniawi.”

“Lha saiki Gustimu ana ngendi?” Sepertinya kami bingung semua untuk menjawab, dan lupa wejangan yang dulu bahwa Tuhan berada di dalam diri kita masing-masing. Manunggal di hati kita. Sepertinya Tuhan berada di hadapan kita di sana, sesuai apa yang dilihat pak Pudjono.
“Kabeh kuwi mau mung tata cara amarga kowe isih ana donya. Madhep ngendi wae bisa ketemu. Yen kowe klekaran ya weruhmu ana ndhuwurmu.”

Hal-hal lain yang dijawab Tuhan Yesus antara lain.
Ucapan Bismillah terus nembak orang :”Karepe arep nguriki, arep ngakali ben dianggep ora dosa.”
Menawi Perang :”Perang kuwi niate sapa? Niate menungsa utawa sing gawe urip?”
Perang kemerdekaan, perang salib :”Kudune sing ngongkon perang kuwi nyawane dicabut dhisik, gen ora perang. Yen kowe njarag arep merangi, njarag arep nglawan, ora pareng. Mesthine kowe bisa melindungi dhewe. Kuwi pikirane menungsa maneh.”

Pertanyaan tentang mati sebelum lahir :”Nek janjine, rohe tetep suci. Rohe uwis munggah swarga. Kuwi mau rak jenenge mung ketok-ketoken, mung kaentha-entha sing manjingi, sing mbuntuti. Roh kuwi mesthine wis minulya.”

Tentang reinkarnasi :”Roh Yohanes ana dhewe, Roh Elia ana dhewe. Roh Elia luwih dhuwur. Ora mungkin nitis ana Yohanes. Sing ana amung wujud.”


Tentang simbul dan julukan atau sebutan saat itu bagi yang hadir
Pak Pudjono : Layar terbuka “Wong kuwi wenehana sercuwil” Widara kandha, Sami aji mring pepadha
Pak Abraham :Air putih di botol “Durung wani-wani” Durpa Wasesa
Pak Mardayat :Memeluk lilin besar menyala “Padhang kanggo kowe padhang sing kok dongakake” ki Mudhal Paningal , bisa mirsani kanthi langkep
Pak Yohanes :Bakiak diadu “Wiridan luwih penting ketimbang uritan (wiji)” ki Wenang Paningal. ki Ladrang Pambopong
Pak Siahaan : Ban mobil bekas “Guwangen sing uwis ora kanggo” ki Hardita Mungel
Pak Sumeri : Rosario “Lagimanteb” Suwiji Aji, Langgeng
Pak Paulus : Kitiran yang ditarik terus berputar “Lagi seneng dolanan, durung serius” Kurang tirakat
Mas Sardiman :arep nimba inguk-inguk sumur dulu “Kurang cak-cak, ora gelem ngopeni barang cilik”  Durung ana, durung duwe jeneng (terlihat seperti kuda lepas)
Mas Agus Darno :Orang nderes nira “Mujur” ki Sandhang Sumadiya, kiai Kembang Setaman
Pak Sumadi :”Tampanen diparingi. Wis gawanen mulih. Segala sesuatu rak teka dhewe, rak dadi dhuwit. Anak buahmu akeh. Sing penting bisa nyranani.” ki Lulur Sumarah, gampang pasrah
Pak Weking :Palu kayu “Arep ngencengke pikir” ki Kala Mantra (jampi)
Aku sendiri :buku dibuka terus “Lagi sumpeg” ki Gedhe Pangestu, amba pandongane

Kurang lebuh pukul 03,00 kami berdoa bersama dan pertemuan ditutup.
Dari sharing malam itu kelihatannya keluarga mas Sardiman yang perlu ditolong dalam doa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Jagalah kesantunan dalam berkomunikasi, walaupun diselimuti kemarahan, kejengkelan, tidak puas dan sejenisnya.